25 januari 2011

Kan bara konstatera att min insändare är inte med i Mitti denna vecka heller. Det var replik till kommunalrådets kommentar om vårt budgetalternativ den 4 januari. Nu finns det inte ens någon som kommer ihåg att en sådan artikel fanns då för tre veckor sedan. Så tråkigt! Jag slutar sända mina insändare dit. De får fortsätta att gallra bort de vänsterdrivna åsikterna och fokusera på att lyfta fram de borgerliga företrädare. Det är de väldigt duktiga på. Jag får testa på alternativen: Vallentuna nya.

Idag hade jag alldeles för många saker som jag borde ha fördjupat mig ordentligt i och sedan hände det ett och annat så att min "att göra lista" verkar vara nästan lika lång som på morgonen. Huuuuh!

Någonting positivt var i alla fall det att distriktet har komponerat ett mycket bra studieutbud som jag tänker även själv utnyttja maximalt.

Imorgon vore det roligt om...

Inga kommentarer: