24 september 2009

Macroons!

Min dotter har sammanställt en kortfattad "guide for dummies" (Vem menar hon undrar jag.) I den finns det flera tips som jag inte får missa och en av dem är att äta macroons. Och då gäller det att jag hittar Laudree-fiket under helgen. Ja, vart är sossemor på väg imorgon?

Nej nu måste jag packa.

Jag kanske kommer på ideen hur man löser problemet med Arningevägens förlängning så att vägen inte förstör IP-skogen eller Ormstabornas boendemiljö när jag har njutit av en eller flera macroons.

3 kommentarer:

sheida sa...

haha, ja men mamma, du är ju inte den vassaste kniven i lådan ;)

thomas sa...

Du måste berätta hur macroons var, jag har aldrig förstått mig på dom...

Bodil sa...

Erkänner att jag är gammal nog att inte känna till macroons... har nu gogglat mig till ny kunskap...