6 mars 2012

Jag börjar bli riktig orolig nu när även kommunekonomen ska sluta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl inte så konstigt att han inte vill vara kvar när Örjan Lid sätter sig själv som kommumdirektör. Troligen kommer inte många chefer att bli kvar länge, alla söker ju sig bort från kommunen och tar så klart första, bästa jobb. Hur lång tid ska det gå innan ni politiker ser vad som händer?

Jaana sa...

Jag rädd för det också. Vi är emot Örjan Lids planer på att roffa åt sig mer makt. Det här har inte ens beslutats ännu men han verkar köra sitt som vanligt.
Vi ser vad som händer men det kommuninvånare/väljare som har valt Lid och tyckt att han sköter detta bäst med de andra moderater.
Frågan är hur länge tål kommuninvånare detta. "Skyll inte på mig, jag har röstat rött!" säger jag.