7 september 2011

Har haft en hel del att göra idag. Klockan närmar sig tolv och imorgon bitti ska jag i väg till London på studiebesök i Wembley och i Bywaters. Sopsortering/hantering står på schemat. Vi får se vilka nya influenser får jag därifrån. Ska försöka dokumentera med kameran. Väldigt intressant blir det.
En viktig del av "markservicen" här hemma tar två veckors semester vilket jag gärna unnar honom men vi resterande del får organisera livet på ett annat sätt. Vi är bortskämda med att ha mat på bordet när vi kommer från jobbet/skolan, men nu gäller det att mobilisera alla för familjens välmående.
Högen av handlingar inför måndagens arbetsutskottsmöte är större än vanligt. Jag har ju varit den som högst klagar på bristfälliga underlag så denna gång verkar alla möjliga dokument vara med men det innebär också flera extra timmars inläsningstid. Jag får packa en del av handlingar med mig på resan och roa mig med dem ifall det blir en paus i programmet.

Inga kommentarer: