30 oktober 2011

Dottern har flyttat. Jag är glad för hennes skull men vågar inte riktigt tänka på det heller. För lite sorgligt är det trots allt. Känns som en period av mitt liv med henne är slut och jag är osäker på hur den nya perioden kommer att se ut och vilken roll kommer jag att ha i den. Det var som igår jag gick runt med henne i famnen för hon trivdes inte i vagnen. Som förstfödd har hon fått vara en "testbaby" i allt. Hon "uppfostrade" mig att bli en mamma. Det är jag för evigt tacksam för. Nu gäller det att lära sig leva trots vi inte ses varje dag eller ens varje vecka. En månad fixar jag inte ännu!

Alliansen i Vallentuna vill inte ha uppföljning av sina EGNA beslut mer än två år tillbaka enligt kommunstyrelsebeslutet i torsdagskväll. Jag slutar aldrig att förvånas över deras tänkesätt!

Inga kommentarer: