31 december 2012

Gott nytt år 2013!

Vilket innehållsrikt år jag har haft! Jag har mött stimulerande utmaningar i mitt uppdrag som oppositionsråd. Visst kan det vara motigt ibland och det har hänt att jag har blivit riktigt arg på majoritetens agerande. Det finns dock många ärenden där vi har varit helt överens om och ärenden där vi har kunnat diskutera oss till en gemensam lösning. Jag önskar att vi behåller lugnet  i kommunhuset nästa år och att vi kan utveckla samarbetsformerna med våra tjänstemän till kommuninvånarnas bästa.

Alla möten med många nya och gamla vänner, arbets- och partikamrater har bidragit till att jag är nöjd med det gångna året. Ni har alla hjälp till, gett råd, stöttat, tröstat och lyssnat när jag har behövt det. Ni har slitit tillsammans med mig. Ni är mer värdefulla än ni anar! Hoppas jag har kunnat ge någonting tillbaks till er också. 

2013 innebär nya spännande utmaningar och mycket jobb (året före valåret) men det innebär också nya möjligheter och nya möten och händelser förhoppningsvis bara positiva! Jag önskar er alla ett gott nytt år!

Inga kommentarer: